2/6

Så jävla svårt att inte vara rädd ibland.

Jag är nog en väldigt sårbar människa. Så enkel att göra glad och så enkel att göra ledsen. Så enkel att skada om man säger rätt ord. Så enkel att göra till världens lyckligaste.

Men min värld ska vara så.

Jag satsar ofta ganska lågt, men chansar desto högre. För jag vet att man inte får något om man inte tar det och kämpar för det.

Nu kämpar jag. Nu kämpar jag fan i mig. För det känns i hjärtat och det känns i hjärnan och om man inte släpper in ibland så flyger man inte heller.

Mår så himla bra. Har kontroll igen.
Och det finnaste var när en av mina dansvänners mamma säger "Det är skönt att du är tillbaka, du är så glad, du har varit så ledsen ett tag nu. Man har saknat det här!" Det värmde så otroligt mycket.

För så känner jag med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0